photography

Häromdagen gjorde jag ett inköp som jag funderat på länge. Så nu är jag en stolt ägare av en Canon EOS 550D :)

När jag hittat ork och lust till att blogga på riktigt igen så kommer jag göra det och då med massa fina bilder. Yey! Har en del att stå i just nu med begravningsplanering och att försöka få någon ordning på alla mina saker här. Bor ju hos mamma just nu och här finns inte riktigt lika mycket plats som jag hade i Dubai. Sen måste jag fixa en ny design också eftersom den nuvarande inte är så aktuell längre.  Men just nu känner jag att jag vill lägga all min tid på att umgås med nära och kära. Det är absolut viktigast för mig! Vi hörs snart igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.