new in

Klickade precis hem en klänning till pappas begravning. Va först inställd på att ha en svart maxiklänning men efter att ha tänkt efter så vet jag att inte pappa vill att någon ska bära svart. Speciellt inte jag då han alltid sa att han aldrig vill se mig ledsen. Dock så är det lite mycket begärt att jag inte ska vara ledsen på min älskade pappas begravning men jag kan ju iallafall skippa den svarta "sorgeklädseln". Skorna beställde jag bara för att jag vill ha dem, har inte bestämt vilka det blir till begravningen ännu.


Denhär klänningen med svarta strumpbyxor+ kavaj över blir det.


Kommentarer
Postat av: Emma

blir riktigt fint!

2012-05-07 @ 15:58:08
URL: http://roxxxymakeup.blogg.se/
Postat av: Jenny

Min syster har den klänningen och den är jättefin!:) bra val. Jag beställde själv dom skorna men dom var sjukt små i storleken så va tvungen att skicka tillbaka dom, hoppas dina passar! Dom är hur fina som helst, tycker du ska ha det tillsammans på begravningen det skulle nog passa :) kram

2012-05-09 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.