wednesday

Vad jag har förstått utifrån att ha läst bloggar och facebook så har ni haft riktigt vårväder där hemma idag. Skönt att våren kommit tidigt iår! Här har det varit mulet och blåsigt i ett par dagar nu. Inte för att det gör mig så mycket eftersom jag varit sjuk men ändå. Nu mår jag iallafall bättre och idag pallrade jag mig iväg till mallet för att köpa lite nytt smink och så "råkade"jag även köpa mig ett par converse. Inne på Sephora började en kille följa efter mig och han vägrade verkligen sluta. Så när jag gick in i Conversebutiken för att prova skor måste han gått iväg och köpt en ros för sen stod han utanför med en vit ros och väntade. Väldigt gulligt gjort :) Speciellt med tanke på att jag kände mig som 7 svåra år när jag stod där helt osminkad och risig. Sen ska vi inte gå in på hur han såg ut.... typ 40 bast och arab. Haha!

När jag kom hem så var det bara att byta om & fixa sig lite snabbt innan middag ute. Åt bara en ceasarsallad. Vågade inte "chocka'" magen med någon tung mat men gott var det!






Kommentarer
Postat av: Erika - skönhetsfreaket

hej! Kolla in min nystartade skönhetsblogg för att få Tips, Make up tourtorials och självklart en massa insperation!

kram!

2012-03-21 @ 21:21:22
URL: http://makeupmymind.blogg.se/
Postat av: desras

sv : Tack detsamma! :) ha en bra dag

2012-03-22 @ 09:14:31
URL: http://desras.blogg.se/
Postat av: neringutia

I miss Dubai soo much... your blog is awesome !

2012-03-22 @ 09:49:45
URL: http://neringutia.com
Postat av: Paula ( Mellis kompis ) :P

HALLÅ! Tvinga melli Linnea och sofie att köpa likadana Converse till mig , sjukt snygga ! kräm !

2012-03-25 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.