Movienight

Då var alltså nya delen av Dubaiguiden uppe också för er som missat det! Har även en egen kategori för det där ni hittar alla inlägg. Glöm inte att fråga om det är någonting ni undrar över som jag missat.

Som jag skrev tidigare så tog jag med mig min fruga Melli till mallet för att gå på bio. Behövde köpa ett par nya hörlurar också så det köpte jag! Mina gamla blev misshandlade en blåsig dag på stranden så dom va alltså helt fulla med sand. Ljudet blir inte så värst bra då kan jag lova! Är sjukt nöjd med mina nya iallafall :D
På bion såg vi filmen Project X. Helt störd film som handlar om några ungdomar som planerar en födelsedagsfest och det hela spårar ur totalt! Va riktigt längesen jag skrattade så mycket åt en film så den rekommenderas. Nu ska jag soooova! Vi hörs imorgon ♥

allt snask som finns att välja mellan på bion. Oh lord!


Kommentarer
Postat av: felicia

Har du testat den stora modellen av beats by dr dre? Isåfall har dom små lika bra bas? :)

2012-03-19 @ 18:48:02
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/
Postat av: felicia

Oki vad bra! :)

2012-03-19 @ 19:55:13
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/
Postat av: CHIRRE

åååh, mysigt! kommer ihåg när jag var på bio i dubai i somras, såååå mycket gott snacks :D

2012-03-19 @ 23:15:12
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.