Lazy day

Idag har varit en riktigt seg dag. Har iallafall plockat ihop litegranna här hemma, sen blev jag extremt lat så jag ringde heltenkelt hit en maid som kommer och städar. 50 kronor timmen är det helt klart värt! ;) Min vän Linda som bor här med mig och Emelie lite tillfälligt fixade ihop en supergod middag och efterrätt. Det uppskattades kan jag lova! Annars har vi bara kollat på film och degat i soffan. Kollade på min favoritfilm Karlsson på taket.. Jag älskar verkligen den filmen och nu kollar vi på Seeking Justice. Blir nog inte roligare än såhär ikväll!

Imorgon måste jag iväg till salongen för att göra manikyr, annars tror jag inte så mycket roligt händer de närmsta dagarna. Eller vänta nu, en fågel viskade i mitt öra att Flo Rida är i stan ihelgen så vi kanske hänger lite med honom igen ;)

Mr Flo Rida & jag för någon månad sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.