Instagram

Följa mig på instagram? amadeleinegray heter jag!


Kommentarer
Postat av: malin

Gud va underbart att bo i Dubai. Har aldrig vart där, men ska verkligen åka :)



Känner en tjej som bor där faktiskt. Verkar riktigt gott! Kan meddela att hela Sverige är GRÅTT idag så ta vara på solen ;)

2012-03-20 @ 09:46:11
URL: http://[email protected]
Postat av: bella

Måste bara sååååååå häftigt jag tkr ditt liv är :) sjukligt avundsjuk, men jag kom in på din blogg genom kenzas idag så har inte följt dig tidigare så undrar bara hur det kommer sig att du är i dubai? har du flyttat dit ? jobbar du ? vad gör du där ? du ser nämligen inte så värst gammal ut ? :)

hoppas på svar :)

2012-03-20 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.