Dubai Mall, igen...

Hej på er!
Idag har jag somsagt legat i poolen på en luftmadrass och försökte bli lite brun. Käkade jordgubbar, drack iste och läste bok. Riktigt härligt! Det har varit sjuuukt varmt idag (bra mycket varmare än 34 grader kan jag lova!) så det svalkade skönt att ta ett dopp i poolen då & då kan jag lova. Blev avbruten i mitt stekande på eftermiddagen av Melli som började tjata om att jag skulle följa med till hennes blivande jobb för att hämta några papper. Snäll som jag är så ställde jag såklart upp! ;) Åkte till hennes jobb sen efter det tog vi en taxi till Dubai Mall för att äta på Vapiano som ligger precis vid Dubai fountain och Burj Khalifa. Sen blev det såklart lite shopping också! Nu ska vi snart åka till Oman eftersom Melli måste lämna landet för att hennes visum ska börja gälla. Så Oman nästa it is! Vi hörs imorgon ♥


Arab i reflexväst, senaste modet ;)









några klubbor i en godisaffär som såg exakt ut som den i Pippi Långstrump!


Liten clutch från River Island, såååå mycket snyggare irl.


Köpte även en Touche eclat concealer från YSL

Kommentarer
Postat av: Michelle

De är myyyycket dåligare än wild wadi och Atlantis, men det är mycket mer barnvänligt och vi åker dit i samband med barracuda ;)

2012-03-28 @ 21:54:57
URL: http://atlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.