Graduation day

Snacka om att man får tillbaka känslan man hade när man själv tog studenten av att se alla lyckliga studenter. Fb fullständigt kryllar av studentbilder nu, hur härligt somhelst! Tänkte dela med mig av några bilder från min student. Sjukt att de har gått över 1 år sen dess! Såg väldigt annorlunda ut då än vad jag gör nu.



champagne frukost


utspring! LYCKA




lycklig tjej med min vodka nappflaska





flaken


studentlunch


finbilen som körde mig hem


fick ett helt amazing halsband av pappa i studentpresent. Vitt guld & massor av prinsess slipade diamanter!♥

Kommentarer
Postat av: Nancy Özmen

Hej!



Jag måste börja med att ge dig creed för din blogg som är så bra! :)



Sedan har jag även lite frågor angående livet i Dubai som skulle uppskattas om du kunde svara på, då jag och min pojkvän är väldigt sugna på att flytta ner…



1. Är det dyrt att leva där? Mat, kläder (hört att allt från h&m till gucci finns), nöjen osv.

2. Om man får visum där, är burka obligatoriskt eller kan man gå klädd hela dagarna som dina dagens-outfit bilder? Hört att man måste ha burka? Förstod att man inte kan gå lättklädd på malls, men hur är det i resten av staden? om man tex ska ta en lunch ute, funkar inte shorts och linne då??

3. Hur är människorna? Är utbudet stort?



Berätta gärna lite allmänt om livet där



Tack på förhand

2012-06-14 @ 00:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.