The world keeps on turning

Hej på er!
Orkar inte uppdatera speciellt mycket nu och har inget intressant att skriva om heller för den delen. Har massor av pappersarbete och ett helt hus med saker att ta hand om innan jag och mamma kan åka hem till Sverige igen. Alla papper för att få pappa till Sverige är klara iallafall och han flygs hem på torsdag. Konstigt hur världen utanför bara fortsätter fastän det känns som ens egen värld totalt stannat. Funderar på att planera in något kul i sommar/höst för att ha något att se fram emot. Kom gärna med förslag :) 
En till sak, någon som har tips på fina begravningslåtar?
Kram på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

när det kommer till begravningslåtar så ta en låt som din pappa gillade riktigt mycket, någon låt du har sett honom sjunga på, dansa till eller som ni har ett mysigt minne ihop till :)

2012-04-25 @ 07:21:38
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/
Postat av: ALEX

Fina du!Kan satta mig in hur du kanner dig..Hoppas att du ar stark och det ar du och du kommer igenom denna sorg.Hur blir ditt liv nu?Kommer du bo i Sverige nu framover?Vad galler begravningslatar,sa haller jag med Emma,en speciell lat som din pappa alskade skulle vara fint,annars ar BOCELLI's "Con te partirò" valdigt vacker,annars en AVE MARIA..

En stor styrke kram,Alex.

2012-04-28 @ 20:51:19
Postat av: Stina

http://www.youtube.com/watch?v=Vgwp-iQenn4



Antony and the Johnsons är så bra. Lyssna på hela låten, alla hans låtar är fina

2012-04-30 @ 13:28:55
Postat av: Arlene karlsson

Beklagar sorgen Madeleine. En riktigt fin låt som vi spelade på min mosters begravning var Ave Maria med Celine Dion. kram på dig!

2012-05-15 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.