stress

Hej på er!

Hoppas ni har haft en finfin helg :) Jag har haft fullt upp typ hela dagen idag därför har jag inte hunnit uppdatera! Iallafall så har jag fått spendera lite tid med Melli som ju är en hardworking girl nu. Vi åkte till mallet och käkade på mitt favorit ställe PF Chang och drack världens godaste päron mojito. Mätta och belåtna åkte vi hem och Melli åkte sen till jobbet och jag åkte till mallet igen. Skulle byta ett par skor jag köpt några dagar tidigare, då va skorna slutsålda så jag fick ett presentkort istället som funkade i massor av butiker. Bland annat Victorias secret! Ja, då var det bara att slänga sig i en taxi och bränna iväg till andra mallet där VS butiken finns. Köpte iallafall 5 par trosor, en laptopväska, parfymer, bodylotions & favvo läppglanset! Köpte även ett sovlinne & shorts, ett par byxor, eyeliner och favoritparfymen Dolce & Gabbana l'imperatrice. Nu har jag packat allting och är redo att åka till sverige! Jag försökte uppdatera från mobilen tidigare idag men appen funkade inte. Får se om den vill samarbeta sen annars hörs vi imorgon när jag är på svensk mark! Vi hörs ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-03 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.