Im home

Då var man tillbaka i Sverige då!  Landade vid 15 igår och tog sen tåget hem till Dalarna direkt. Såklart så började det snöa igår kväll, så jäkla typiskt! Åkte direkt och köpte en efterlängtad pizza och det va så himla gott. Den sista på länge för nu ska det liggas i hårdträning. Annars då? Idag har jag sovit i princip hela dagen. Var helt sjukt trött efter att ha varit vaken i 2 dygn så jag sov i 15 timmar (!). Blir nog inte så mycket roligare än såhär ikväll! Promenad står på schemat sen soffmys :)


igår morse


älskade Dubai from above! ♥



Kommentarer
Postat av: Linn

Hur länge stannar du i sverige? :)

2012-04-03 @ 21:53:28
URL: http://madeebylinn.blogg.se/
Postat av: Katta

Hej!



Jag och en vän åker till Dubai om 3 veckor och jag tänkte höra med dig.

VAD får vi inte missa? Hur mycket pengar smäller man per dag? Om man tänker strand, mat och kaaanske shopping? :)

Är jättesvårt att veta hur mkt man ska ha med sig alltså.. helt vilse på den frågan :P

2012-04-04 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.