om 5 månader

Dags att släppa nyheten för er här på bloggen eftersom min familj & alla vänner redan vet. Det är nämnligen så att om mindre än 5 månader är Brisbane-Australien min nya hemstad. Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant! Ska plugga event management i 1 år och det känns så himla bra måste jag säga. Vill åka NUUU påengång, haha! På studentvisumet får man även jobba 20 tim/vecka vilket är perfekt! Jag drar ju till Miami med Barskolan academy om 44 dagar och kommer (förhoppningsvis) hem med ett bartender diplom. Så ett extrajobb som bartender där borta i Aussieland skulle ju inte sitta helt fel. 
 
Är det någon av er läsare som varit i Brisbane eller någon annanstans i Australien? Ge mig gärna massvis av tips isåfall :D  
 
Föressten, jag har fått en del frågor om Dubai under min "bloggpaus" som jag tänkte svara på här i dagarna, bättre sent än aldrig!
 














Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh vad roligt och spännande!! =D Ha en fin dag!

2012-09-07 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.