karma is a bitch

"Walk with a good heart and you will run with success."
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Av en slump så såg jag meddelandet du skrivit om din pappa och allt som hänt på Facebook, och det var så hemskt att läsa! Fick verkligen tårar i ögonen. Saknar dina inlägg här på bloggen men förstår att det finns saker som känns viktigare i ditt liv än att blogga efter allt du gått igenom! Hoppas du hittar motivationen längre fram, kikar in lite då& då ifall att :) Kram!

Svar: Va lustigt att du såg det på fb. Världen är bra liten ibland :) Tack snälla du, blir alltid lika glad av att läsa dina kommentarer! Jag kommer börja blogga igen i februari när jag ger mig ut på nya äventyr i världen :) Ha det bäst!
Madeleine Gray

2013-01-04 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.