my very own place

Då var det dags att avslöja en till rolig sak! Som jag nämnde för någon vecka sen så letade jag efter en lägenhet. Och vet ni vad?  i mitten på augusti blev jag ägare till min alldeles egna lägenhet! Bästa känslan i världen när jag fick nycklarna i min hand kan jag lova. Har köpt allting helt nytt så det är en del att stå i just nu, allting som ska skruvas ihop osv. Lägenheten är i rätt så bra skick men jag ville måla om i sovrummet och hallen så det håller jag & Carro på med nu och fint blir det. Dörrar och lister ska målas om också innan jag är nöjd. I sovrummet blir det även en fondvägg som ska tapetseras ihelgen eller på måndag. Kommer ha världens finaste sovrum när allt är klart :) 
 
Bjuuuder på lite sneakpeak bilder! 

sovrummet innan

grundmålar...

färdigt! eller ja, maskeringen ska ju bort. haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.