What i've been up to

Nu var det ett tag sen sist. Tänkte att jag slänger upp lite bilder och låter dom tala för sigsjälva! ;)
legat ute på ballen och solat!

fiskat med finaste Jonna ♥


Åkt raggarbil och fått helt vilt hår! ;)


Kört ett antal utgångar med Jonna ♥


Utgång med hela klanen ♥


spårade....


Jonna & Linda med mina nördbrillor! ♥


Hemmafest som spårade.. ;)


Posat såklart ;)


härjat i D's bil ;)


Käk + utgång i Falun ♥




Alla dessa toalettbilder...


snyggaste håkan ♥


träffade bästaste Nedim på Etage ♥


Filosoferna med brillorna på, mitt i natten i en bil med tonade rutor...


hittade snyggaste dalahästen på väggen inne på Lager 157 i Sågmyra ;)


Innan grillning & eurovision med familjen


hahahahahahaha


det obligatoriska bubblet! ;)


allting spårade ur somvanligt...


nördbrillorna fick hänga med på ännu en krogrunda ;)


Mors dag- bjöd mamma & syster på go'käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.