sandstorm

Det dåliga vädret verkar aldrig sluta. Har varit molnigt och sandstorm i typ 1 vecka nu?! så himla typiskt när jag vill vara ute och få lite färg innan man åker till Sverige. Kommer va minst lika blek som alla andra när jag kommer hem! Om det inte blir bättre väder här innan jag åker så tänker jag sola solarium i smyg, bara så ni vet ;)

Jag vet att bloggen har varit sjukt tråkig senaste dagarna men de är inte så mycket att göra åt eftersom jag mest sitter hemma och kollar på tv/film. Förutom det så har jag idag: lagat mat (potatis&purjolökssoppa och svenska pannkakor), tvättat och diskat. Kul liv! Tog ett låååångt och skönt bad nu på kvällen också så nu är jag snart redo att dejta John Blund. Föressten, en kul sak... Pappa kom hem från spritaffären idag och då hade han fått Somersby cider på köpet, med SVENSK pant på dessutom! Ganska kul tyckte jag. Melli ville att jag skulle ta bild och skriva om det i bloggen så varsegod Melli ;)

Hoppas hoppas hoppas HOPPAS det är fint väder imorgon! om inte så tänkte jag iallafall åka till något shoppingmall. Har en ganska lång lista med saker som ska köpas innan det bär av mot Sverige! Nej, nu ska jag sluta svamla och istället kika på ett avsnitt av Pretty little liars innan jag slocknar :)  Hoppas ni har en roligare lördagkväll än mig hörrni! ♥





Kommentarer
Postat av: Caroline

hoppas vädret blir bättre snart!

okej tack, då vet jag :D

2012-03-24 @ 23:53:29
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: tack ! jätte söt blogg dume :)

K

2012-03-25 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.