party all night, sleep all day then do it again

Hejsan på er!
Hoppas ni har haft en bra start på helgen :) Själv började jag min helg igår på XL beachclub där vi hamnade i VIPen med ägaren av hela stället & maxade fram till stängning! Vill inte ens tänka på hur många flaskor champagne som beställdes till våran cabana...Tur att man inte var den som skulle betala notan för det hela! Hade  iallafall jättetrevligt och lärde känna mycket roligt folk. Blandannat ett gäng engelsmän som va störtsköna. Jag lyckades tyvärr inte få dom att ställa upp på bild vilket var väldigt synd! Träffade även en bloggläsare vilket är ganska sjukt, haha. Kul att du kom fram och hälsade iallfall :) Det har varit riktigt varmt på kvällarna och nätterna senaste dagarna så igår var det lökigt efter ca 3 timmars konstant dansande vill jag lova. Sammanfattning: en sjukt bra kväll!

världens kanske sämsta bild. Hade på mig min nya topp från forever 21, svart linne under & svarta leggings, min Cavalliklocka och en korsring.

Jag va ju glad iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

åååh gud vad kul!!! snacka om att jag saknar XL och dubais nattliv :D inte långt kvar tills jag intar det igen, wihow!



Sv: ja men det stämmer verkligen att det kan uppfattas på ett helt annat sätt än hur jag försöker skriva det, beror på hur man läser det (alltså typ vilken ton/inlevelse man har i huvudet haha). Jaja, klart man kan ha olika åsikter och jag förstår ju att alla inte håller med mig om vad man kan önska sig osv. men man behöver ju inte vräka ur sig saker som inte alls stämmer, hellre då att man ger konstruktiv kritik för det kan jag ta utan problem ;)



Ha en härlig dag i värmen, kramis!

2012-03-19 @ 13:24:35
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.