Money is made to spend

Idag "offrade" jag mig och åkte till mallet med Linda eftersom det är hennes sista dag här. Vi började med att gå till salongen för att fixa till naglarna lite, tog även en massage. Så skönt, verkligen vardagslyx när den är som bäst! Sen kollade vi runt lite i affärerna. Det bara kliade i fingrarna när man såg alla vår och sommarkläder, finns alldeles för mycket snyggt! Köpte nästan en liten sminkväska från Victorias secret som jag kollat på länge men hade beslutsångest om vilken färg så den köper jag nästa gång. Så får vi hoppas att jag bestämt mig tills dess! Fick iallafall med mig något hem från Forever 21 somvanligt. Bästa affären, utan tvekan! Sedan toppades det hela med en favoritglass från Cold stone, mmmums.




ljusrosa topp från Forever 21


ring från forever 21



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej, snubblade in på din blogg precis, vi åker nämligen till Dubai om en vecka för att hälsa på min killes kompis som jobbar där. Jag är supernojjig över dresscoden. VAD ska jag ha på mig för att inte bli uttittad?

2012-03-16 @ 09:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.