Monday

Hejsan på er!
Fått en bra start på veckan? Idag vaknade jag på superbra humör :) Det var meningen att vi skulle åka till beachen idag men min mage har varit lite krånglig de senaste dagarna så jag vågade inte riktigt åka hemifrån. Så vi har bara varit hemma och tagit det lugnt, städat lite, kollat på film, bloggat, lagat mat & bakat. Tog precis ut en sockerkaka ur ugnen som vi ska smaska på till gårdagens BB-live snart!

Ni har väl inte missat min Dubai Guide som jag lägger upp i olika delar? Kom gärna med förslag eller frågor om det är något ni vill veta mer om!  Kommer att lägga upp en liten bildbomb med alla möjliga bilder snart också. Fått önskemål om mer bilder på migsjälv så det ska ni få. Ha en fin måndagkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.