friday

Hejsan!
Jag blev dålig inatt igen, därav frånvaron i bloggen eftersom jag sovit större delen av dagen. Orkar verkligen inte vara sjuk längre... sååååååå tråkigt att bara sitta hemma dag ut & dag in. Iallafall så bokade jag nyss en kul grej :) köpte biljetter till Lindsay's party på Stockholms stadion den 26:e maj. Kommer nog bli grymt! Hoppas på fint väder bara. Länk till evenemanget! Det blir inte roligare än såhär för mig ikväll så jag ska krypa ner under täcket och kolla på en film nu hade jag tänkt.

Håll tummarna för att jag blir frisk nu så kanske det blir lite roligare uppdatering imorgon! Ha en fin fredagkväll ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

åh, jag vill också dit!!! :(

2012-03-23 @ 19:58:19
URL: http://madeebylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.