Raffles hotel

Eftersom huset är helt tomt så bor jag på hotell under tiden jag är här. Blev ett ganska lätt val eftersom jag varit sugen att bo här enda sen jag besökte nattklubben People by Crystal för första gågen. Klubben ligger förövrigt högst upp i glaspyramiden av hotellet! Så jag Valde 5-stjärniga Raffles hotel och ångrar det inte en endaste sekund! Helt otrolig service, enormt rum, superfint badrum, stor & skön säng och en stor möblerad balkong. Här är några bilder från mitt rum, vill aldrig åka härifrån...
 

 

hotellet utifrån
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.