Dubai

Hej!

Första uppdateringen ifrån Dubai på ett bra tag. Känns både bra och dåligt att vara tillbaka men mest konstigt. Är ju van vid att åka hit till en väntande pappa men så är ju inte fallet nu.. :(   

Kom fram hit vid 4 imorse lokal tid och åkte direkt till hotellet för att sova. Tog en låång sovmorgon och sov till 15.30, riktigt skönt.  Nu ska jag ta en dusch, inte för jag vet vad det tjänar till eftersom jag kommer bli apsvettig såfort jag går utanför hotellet i 2 sek men ändå, haha!  Bjussar på lite bilder från resan hit så hörs vi senare idag :)


Doha, Qatar- from above!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyxigt det såg ut!!:) det förtjänar du! Kommenterar inte så ofta men du ska veta att jag älskar att läsa din blogg! Fastnade här innan jag skulle resa till Dubai när jag googlade runt lite i våras, men jag följer med dig till Sverige också :) kram

Svar: Ja jag lyxade till det lite och köpte business class flyg :) Tack snälla du! Det värmer verkligen :D Ska försöka skärpa till mig med uppdateringen, lovar! Kram
Madeleine Gray

2012-07-23 @ 16:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.