....

Hej på er finaste ni!

Får börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggat något på väldigt länge. Vardagen här i Sverige rullar på och jag har mestadels varit hemma, umgåtts med vänner & sökt lite jobb. Hade en väldigt trevlig påskhelg så tänkte lägga upp lite bilder från det!


Imorgon åker jag till Dubai, men det kunde ju varit under roligare omständigheter. Det är så att min pappa gjorde en operation i söndags och nu har det blivit komplikationer så läget är ganska allvarligt... Kommer att spendera varje minut vid hans sida på sjukhuset och har ingen aning om hur det blir med tillgång till internet osv. Det lär ni ju märka! Ska försöka svara på lite kommentarer också. Ta hand om er så hörs vi förhoppningsvis snart igen! ♥



Min vän Tom däckade på soffan med Zlatan


specialgrogg!


Här va man lagom impad över att gå hem i snöstorm kl 06 på morgonen....

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hoppas allt blir bra med din pappa <3

2012-04-13 @ 09:02:36
URL: http://atlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.