Party like it's your 20th birthday

Hej alla fina!
Jag väntade med att lägga upp alla bilder från min födelsedag eftersom jag visste att nya bloggen skulle komma upp i dagarna. Men ni vet ju vad man säger.. den som väntar på något gott ;)

Till att börja med så kan jag ju berätta att festen helt planerades av mina fina vänner och pappa. Jag visste ingenting förutom att jag skulle vara färdig att åka hemifrån vid 11.30 på dagen så jag börjar att berätta därifrån. Dagen började med att vi åkte till nagelsalongen och fick manikyr + pedikyr. Jag körde på mitt vanliga fransk med shellac och på tårna blev det samma färg som på klänningen. Efter vi blivit ompysslade så shoppade vi lite småsaker inför kvällen innan vi åkte hem och började fixa oss. Strax före 20 va vi klara och tog en drink här hemma medans vi väntade på att "taxin" skulle komma. Det visade ju sig inte vara vilken taxi somhelst utan en rosa hummerlimmo! Partyt började redan i limmon med allsång och stämningen va minst sagt på topp. Limmon körde oss till favorit restaurangen Cactus Jacks där dom ordnat helt sjukt fint med allting i Victorias Secret tema. Mötte upp ett par vänner där och sen började festen påriktigt! Alla tjejer fick Victorias Secret goodiebags ;)

Efter middag, drinkar och presentöppning så drog vi vidare mot XL beachclub. Det va helt galet i limmon alla sjöng "Ja må hon leva" på alla möjliga språk och drack whiskey.  På XL hade pappa hyrt en cabana som är ett privat tält med en egen liten pool och toalett. Pappa beställde in 3-liters vodkaflaskor och alla dansade arslet av sig. Sen hade underbara Stephanie som jobbar i VIPen och jag känner sedan innan ordnat med min tårta, så ett helt gäng från personalen kom sjungandes med tårtan och tomtebloss. Tårtan såg ut som en Victorias Secret bag, den både såg bra ut och smakade underbart! När XL stängde drog vi vidare till ett penthouse där vi brukar vara på efterfest och dansade till 8 på morgonen. Det va en helt underbar födelsedag och det finns inte ord hur tacksam jag är för att ha så fina vänner och familj omkring mig! ♥

Här kommer äntligen bilderna och välkomna till nya bloggen föressten!

(det står att jag fyllde 22 eftersom 21 är den lagliga åldern för att dricka alkohol här)




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.