What i've been up to lately

Ja, vart börjar man? Att jag varit på Ibiza och tattuerat mig vet ni ju redan. Annars då? Jo, i dagarna har jag varit och kollat på några lägenheter. Om allt går som det ska så köper jag min alldeles egna första lägenhet väldigt snart! :D ett stort steg i livet med andra ord och jag är såååååå excited över det. Vill börja renovera och inreda nu nu nuuu men jag får lugna mig litegrann åtminstonde.  Nu till det mindre roliga... på måndag åker jag till Dubai igen för att hämta det sista av mina och pappas saker. Det kommer bli riktigt tungt och dessutom så åker jag själv. Har bokat flyget i business class och boende på ett fint hotell för att göra det hela liiite roligare iallafall. Sen har jag lovat migsjälv en shoppingrunda i mina favorit butiker när huset är tomt och urstädat. Allt för att ge mig lite att se fram emot! Saknar pappa så fruktansvärt mycket så det kommer bli ruskigt tufft att komma in i huset vi bodde i. Det tar emot som attan att slänga massor av hans saker. Även om jag vill spara exakt allt så är det inte speciellt realistiskt att göra det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakt [email protected]

Madeleine Gray, 20 år
En ganska (o)vanlig tjej från en byhåla i Dalarna som tagit sitt pick&pack och flytt utomlands. Första flytten stavades Dubai, numera är jag bosatt i landet "down under" där jag pluggar Event management och njuter av allt livet har att erbjuda.